tiistai 12. marraskuuta 2013

kp 15

Ahhah. Eilen alkoi taas limakalvojen polttelu. Jep. Hiivahan se sieltä taas. Ja ihan omaa vikaa. Olen juonut noin kahtena iltana viikossa lasillisen kuumaa glögiviiniä. Ja syönyt suklaata. Ei se mulla muuta tarvi. Se on ehdoton nollatoleranssi tuon alkoholin suhteen, ja hyvin vähäisissä määrin karkkia, jos tahtoo pysytellä kutisemattomana alapäästään.

Eli voitte vain arvata, kuinka mielissäni olin, kun tähän aikaan kuusta pamahtaa pimpsloora raejuustolle, ja nyt kun olisi se suotuisin aika harrastaa seksiä. Vaan pitänee varmaan lohduttaa itseään, että jos se ei ole alkanut tähän mennessä, niin tuskin JUURI tämä kierto olisi se ratkaiseva kierto.

Noin kaksi kuukautta ivf-hoidon aloitukseen.. sieltä se lähestyy.

Asiasta mummon villahousuihin... olen ollut ilman kahvia nyt noin 6 viikkoa. Ja 3 viikkoa olen lisännyt veden juontia reilusti. Kappas kappas vain. Kaikenmaailman turvotus, ällötys, jomotus, kipuiluolot on vähentyneet ihan huomattavasti. Tähän vois melkein tottua, mutta onneksi tuo hiiva tulee muistuttamaan siitä, mitä on olla nainen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti